torsdag kväll

nu är jag precis hemkommen från ett två timmars pass på gymmet, sprang mest på löpbandet idag men körde även armar och lite mage. nu börjar kroppen känna av att man tränat tre dagar i rad faktiskt, tur att det är helg så jag kan chilla lite med gymmandet. 

skolan rullade faktiskt på, tro det eller ej, fick reda på att jag bara har VG i svenska b vilket sög lite. men that's life sometimes. nu ska jag försöka satsa på religion, hur tror ni det kommer gå? jag tror på en tumme ner faktiskt. under en två timmars rast gick jag o ida hem till hennes lya och åt lite. sen drog vi tillbaka för att få närvaro på bartekniken. och sen ikväll har jag somsagt tränat. nu ska jag in i duschen och sen sova. behöver lite sömn nu känner jag, speciellt eftersom jag ska stå i köket och laga asiatisk snabbmat imorn. *hoppas på att gud är med mig*


bild från igår

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0