torsdag

nu sitter jag nyvaken i soffan med världens huvudvärk och lyssnar på just a dream. kallt som fan är det så jag har både mjukis, morgonrock och täcke på mig men inte fan hjälper det. börjar jag bli sjuk eller vad är det frågan om? 

mamma kom iaf upp på mitt rum vid tjugo i sju med smoothies, så dagens frukost: smoothies och en migräntablett. drar till skolan vid tio istället för sju, anledningen är för jag har ingenting att göra dom två första timmarna i skolan så sitter hellre hemma med min huvudvärk än där. egentligen har jag inget att göra den timmen jag ska åka dit för heller förutom att ringa några samtal. 

efter skolan, vilket menas med efter tio i fyra, hoppas jag på att få träffa honom. om jag inte får det så ska jag gymma, vilket jag inte gjorde igår. fy skäms, men jag var så jävla trött igår så jag däckade i soffan vid halv sju redan. nej men nu ska jag fortsätta dricka min smoothie o trycka i mig tabletten, sen blir det nog en dusch. HA EN BRA DAG!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0