tisdag

idag är jag glad, idag har varit en bra dag. om man räknar bort att jag försov mig imorse och att jag haft ont i huvet. men det bra överväger faktiskt. först så fick jag ju reda på att jag fick praktik på grand hotel, vilket jag är skitstolt över. sen efter det hade jag examens prov i bordsdekorationer som gick skitbra, blev jätte nöjd över min dukning som jag från en början skulle bli helt katastrofal. och sen efter det får jag reda på att jag fått mvg som slutbetyg i dryckeskunskap som är skitssvårt att få mvg i, just för att läraren ställer höga krav och det är en svår kurs. så jävla glad är jag. sen på det så tränade jag nästan en och en halvtimme också, så grymt känns det.

nu ska jag in i duschen o bli lite fräsh sen avslutar jag nog denna dag med att sova hos min hjälte. kan det bli bättre? jag tror knappast det. 


två bilder från idag

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0