söndag

igår var jag och storhandlade med mamma, sen åkte vi o hälsade på farmor&farfar. när vi kom hem tog jag det lugnt, åt middag osv innan det skapades planer för kvällen. så jag sminkade mig och drog hem till mimi där jag fixade håret. sen kom J och hans kompis o hämtat oss, det var sagt att det skulle spelas biljard men istället kollade vi på när J åt BK och sen åkte vi bara runt, skittråkigt. 

fick iaf skjuts hem till mimi igen där vi tog det lugnt nån timme innan vi drog till fridhemsplan. där spenderade vi några timmar innan S och D kom. vi skjutsade hem mimi sen drog vi till S och kollade film, och jag somnade såklart. nu är klockan lite efter elva och jag fick skjuts hem vid typ halv tio. ska in i duschen och sen försöka hitta planer dagen.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0