rubrik

idag har jag chillat i min soffa halva dagen, sen åkte jag och hämtade mamma när hon slutat och skjutsade iväg henne o kollade baby grejer. när vi hittat en del åkte jag och mimi till ungdomsmottagningen för mina p-piller är slut inom kort. men när jag hon skrivit receptet åt mig så ska hon ta blodtryck, inser att det är för högt så testar en gång till, och tredje gången beslutar hon sig för att ge mig en läkartid och väljer att inte ge mig ett recept. så förhoppningsvis var det bara otur just då eller så har jag högt blodtryck.

sen tog jag med mig mimi o tröst åt. sen besökte jag willys snabbt, och nu har jag precis som innan, chillat i min soffa och kollat på gamla bilder. rätt kul faktiskt.. 

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0