onsdag

jag har helt glömt bort bloggen nu under lovet, men har så mycket annat för mig som är så mycket roligare än att spegla sitt liv för andra. för det mesta är jag med mimi, och vad vi hittar på är helt olika. igår kom rickard och hämtade oss, så stack vi och handlade + han åt. sen drog vi till han och chillade hela kvällen tom natten för han vägrade skjutsa hem oss så vi var tvugna att sova där eftersom jag inte hunnit införskaffa mig ett busskort.

sitter just nu hos mimi, medans hon duschar passar jag på att skriva här. vi kom hit för en timme sen typ (klockan är halv ett), senare ska vi hem till mig och sen kanske jag följer med henne till stan. men vi får se hur det blir. önskar jag hade åkt på kryssning ikväll men tyvärr fanns det inga hytter kvar, vilket sög en aning. men det ryktas om att vi sticker iväg en annan onsdag istället och det tackar man inte nej till!


det handlar om att bjuda på sig själv.. eller?

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0