mycket text om en natt

jag lovade ju er en uppdatering när jag var hemma och mätt i magen. så here we go!

igår drog jag o mimi ut och gick med sasha. snackade om allt möjligt en stund och under tiden ändrades mimis planer för kvällen, så jag fick henne att dra till stan istället. så när vi varit med sasha en stund så drog vi hem till mimi där hon bytte om sen drog vi till mig så även jag fick byta om och sen drog vi till viper igen, eftersom vi inte skriivt upp oss på någon lista för kvällen. 

dock var det massa folk där som jag varken ville se eller träffa så själva vistelsen där kunde varit bättre må jag säga. men som tur var hade jag ju mimi som gjorde min kväll. det blev inte heller så mycket dricka, så bra mådde jag. när vi vid tjugo över två hade en bil utanför som väntade på oss så stog M och inte ville att jag skulle gå. stog med honom i typ tjugo minuter för att säga att jag var tvungen att gå, vilket han somsagt inte ville. han köpte en ros till mig och sa massa grejer men jag var tvungen att gå. 

bilen utanför innehöll dennis, shan och deras kompis, så vi var med dom en stund innan vi fick skjuts till tc. missade precis bussen så gick till donken för att äta. väl där ringer M och vill att jag ska komma till fridhemsplan men jag kan ju inte lämna mimi. men hon tar iaf nattbussen hem och M kommer med taxi till vasagatan. sen skulle vi gå och äta, så först gick vi till kebab house (?) men där tog dom inte kort så vi gick till bk ist och satt där i en evighet för M var fett seg på att äta. men tillslut får jag honom att dissa hamburgaren som han inte tagit en tugga på på en kvart och vi går ut och haffar första taxi vi ser, eller snarare M går mitt ut i vägen och stannar första taxi vi ser. så åkte vi hem till han och sov. legat och sovit hela dagen också, så vid fem tiden fick jag skjuts till stationen och drog hem. 

nu ska jag ta en efterlängtad dusch, sen gå ut med hundarna, plugga lite och sen sätta på en film eller något + ha ångest inför skolan imorn. det är det sista jag vill nu, sätta mig på ett tåg som kommer ta mig till skolan, usch fy & blä.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0