måndags morgon



nu har jag varit sugen på kinamat i flera dagar, därför lägger jag upp denna bild. varför vet jag inte, för jag blir bara ännu mer sugen när jag ser den. 

just nu sitter jag på religionslektion, dock kom jag 45 minuter försent för jag glömde att gå upp ur sängen, vilket resulterade till att jag somnade om. smart drag. det enda jag vill just nu är att åka hem och sova lite till, förstår inte hur jag kan vara så trött jämt o ständigt. och sen behöver jag väll inte säga (igen) att jag även vill ha kinamat? fatta vad gott. men ah, jag slutar iaf om en timme, då får jag åtminstonde åka hem och sova. 

ikväll, om jag orkar, åker jag nog till kista en snabbis och sen även tränar. men endast om jag orkar, sen kanske det inte heller är bästa idén att träna eftersom jag känner av min hals. tack mina två M att ni gjort mig förkyld! ;)

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0