måndag

intervjun gick bra, hoppas på att den gick bäst för får svar imorn. om jag inte får praktik där vet jag inte riktigt vad jag gör faktiskt. får smått panik eller något. när den var överstökat gick jag och handlade innan jag åkte hem och halvsov i soffan. klockan tre åkte jag o mötte mimi vid hennes skola sen gick vi därifrån hem. besökte ica och sen gymmet för jag kirrade ett gymkort. sen drog vi hem till mimi och chillade. somnade såklart av någon konstig anledning, men ah nu är jag hemma. ska in i duschen strax sen krypa ner i sängen o glo film. imorn vet jag inte ens vad jag har för lektioner och när jag slutar, låter lyckat va? vet att det ska tränas som fan efter skolan iaf! :D

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0