lördag


sitter hos favoriten nu. eller snarare så ligger jag i hennes säng. igår var det utgång som gällde, som ni kanske märkte på min fina mobilbloggning. vi förade på nivå där vi träffade på både bra och dåliga personer. sen drog vi vidare till viper, där dansade vi loss och träffade på folk. slog även vad med en kille om en grej som jag visste att jag skulle vinna, så han blev tvungen att bjuda på en drink. när viper stängde så drog vi till donken o fyllekäka, sen drog vi oss hemåt och S följde med mig hem och sov. 

idag när S dragit och jag fixat mig så drog jag o mimi till stinsen en sväng, sen drog jag hem o käkade innan jag kom hit och la mig i sängen haha. imorgon äre söndag och det menas med skola inom några timmar. har lust att skjuta mig pga tanken av skola. jag vill inte!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0