kstwafakapalfks

love and other drugs var så jävla bra, om ni har möjlighet så gå och se den. den ligger just nu på toppen av mina favorit filmer nu iaf vill jag lova. så somsagt, se den om ni har möjlighet.

förövrigt är jag allt dåligt man kan vara. trött, arg, irriterad, besviken. orkar inte ens nämna mer humör jag är på. har lust att slänga mobilen i väggen så jag slipper folk. jag orkar inte med vissa längre, det snackas så jävla mycket skit och folk vågar inte stå för sin skit heller. det gör mig så less, om man säger något så ska man stå för det, oavsett vad. tycker det är riktigt synd att du som betydde så mycket för mig är en av dom som snackar skit, sen inte vågar stå för det, inte heller ger mig chansen att förklara saker. utan fortsätter prata, precis som att jag inte finns där. du var mycket mer i mina ögon än vad du borde varit..

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0