Dag 20 – Den här månaden

januari månad, en månad det faktiskt hänt jävligt mycket under. jag har sagt hej till nya människor, hejdå till andra. jag har varit ute en del, samtidigt som jag haft många mysiga kvällar både hemma och hos andra. jag har börjat gymma, jag har ändrat matvanor och blivit lite nyttigare. jag har varit hos läkaren och bitit av en tand. jag har slösat pengar och insett att jag måste börja spara. jag har insett att det går bra i skolan, men att det alltid kan gå bättre. jag har fått många andra roliga besked och jag har njutit av livet. samtidigt som jag bara velat försvinna vissa andra gånger. men somsagt, det har hänt en jävla massa och tänker inte prata detaljer för det har jag ingen lust med.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0