Dag 19 – Detta ångrar jag

alla som skriver den här grejen har skrivit "man ska inte ångra något" men jag tycker man ska ångra, för man ångrar ett misstag och det är misstag man lär sig av. utan misstag skulle vi aldrig förstå när vi gör fel. 

så jag ångrar faktiskt en del, för det är just det jag ångrar jag lärt mig av. det jag ångrar mest är nog att jag litat på folk så snabbt, att jag släppt in folk så nära mig så att jag blivit besviken på mig själv att jag släppte in dom, och lät dom svika mig och sen bara gå. det är det jag ångrar absolut, sen sista personen jag släppte så nära in på mitt liv och sedan svek mig efter lika kort tid har jag inte låtit någon komma mig nära. jag har byggt upp en mur och lärt mig att låta tiden gå, sen öppna mig. 

sen finns det små saker jag ångrar, som saker man inte gjort pga feghet. människor man sagt upp kontakt med som man ångrar, även människor man aldrig valde att träffa. finns även saker jag ångrat att jag inte köpt. gånger jag ångrat mig att jag inte pluggat mer osv. men ah, allt tänker jag inte precis rabbla upp. då blir det jävlans jobbigt att läsa.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0