Dag 18 – Min favoritfödelsedag

det är nog absolut utan tvekan dagen då jag blev 18, jag blev myndig, jag kunde använda mitt legg och jag blev "stor". först var jag i skolan och man hörde grattis från alla håll och kanter. sen efter skolan åkte jag hem och gick ut o åt med mamma. sen efteråt drog jag med lovisa in till stan och var på fyra olika ställen och drack allt från cider till shot till drinkar. det var en riktigt mysig dag, som avslutades med ett dopp i fontänen. och sen när jag kom hem till min by igen mötte han mig och gjorde mig sällskap en bit på vägen hem. 

så min 18 års dag är en dag som alltid kommer ligga på minnet, just för jag fick vara med dom jag älskade mest och just för känslan att man faktiskt blivit 18, den var så himla skön att känna. (om man kan säga så haha) men ja. även min 16 års dag var riktigt nice, då spenderade jag med folk jag älskade också, först med släkten och sen kom mina två bästa vänner, frida och guse hem med tårta och present. sen åkte vi till stan och hade pommes krig. minnen! 


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0