Dag 17 – Mitt favoritminne

att bara ha ett favoritminne är nog svårt. jag tror många människor har fler än bara ett. och jag har även svårt att komma på något att skriva om. 

efter mycket tänkande i detta kalla väder tänker jag nämna en vecka i somras. då jag spenderade många underbara dagar på gotland med, min då bästa vän, lovisa. vi hade det riktigt kul, många dagar med sol, skratt, god mat, alkohol, nya människor och det va framför allt en vecka då det bara var hon och jag. vi behövde bara tänka på oss. vi hade det riktigt mysigt, eller iaf jag. kan ju inte uttrycka mig i hennes vägnar. vi gjorde mycket crazy things samtidigt som vi tog dagarna som dom kom.

den veckan på gotland saknar jag väldigt ofta. just för att jag hade en väldigt fin människa vid min sida och just för att det var sommar. och veckan på gotland blev absolut ett minne för livet.


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0