23.50

nu börjar min dag rinna mot sitt slut men tänkte dela med mig av några ord innan jag går och duschar osen lägger mig i sängen. 

vad ju somsagt på ungdomsmottagningen tidigare idag och träffade en läkare pga mitt blodtryck. pratade med henne om allting som har med blodtrycket att göra och testade det två gånger. det var för högt båda gångerna och det jag berättade för henne fick henne orolig och misstänksam. så hon sa att hon skulle skriva en remiss så jag skulle få komma iväg på en hälsokontroll på sjukhuset, med det menas att jag måste ta blodprover osv. 

när jag var färdig där gick vi in i centrum en snabbis och sen drog vi hem till mig och hämtade träningskläder, sen besökte vi ica och köpte middag till mig och sen gick vi hem till mimi och chillade i typ två timmar, M kom även förbi snabbt så vi stog och pratade med honom ett tag med, innan vi drog till gymmet och körde på ca två timmar. det kändes riktigt skönt tills jag var påväg hem och jag fick ont i hjärtat. och läkaren frågade om jag hade haft ont i hjärtat någongång, men det har jag inte.. förens idag.. 

och nu har jag legat i min soffa ett bra tag, snackat med M i telefon i en timma och retat hunden lite. men nu känner jag för en dusch och sen krypa ner under täcket o glo film. känner inte alls för att dra till skolan imorn, men det är tyvärr ett måste. nej men duschen var det ja, hare så bra godnatt.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0