torsdagskväll

fyfan, mitt huvud håller på att sprängas. så det blir ett snabbt inlägg innan jag hoppar in i duschen, sen efteråt lägger jag mig i sängen o glor film tills jag somnar. jag längtar redan.

idag var jag iaf på en lektion i skolan. bartekniken. alla andra kändes onödiga. efter drog jag o mötte mimi i sollentuna för att gå till banken, som var stängd dock. sen åkte jag hem o åt middag osv. imorn ska jag till skolan, isa sa att vi skulle göra sushi. usch. men ändå rätt kul att testa på. efter skolan jobbar jag iaf fyra timmar och sen får vi se vad som händer på kvällen. hoppas på något roligt, känns som det behövs denna helg. 


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0