torsdag

man hatar skolan, men ändå är den inte så jätte jobbig. jag skulle göra ett restprov idag, men när läraren kom så sa jag att jag glömt det och då sa han att jag har fram tills maj att göra det. och jag fick dela upp det hur jag ville, blev faktiskt nästan lite glad när han sa det.

sen har jag fixat lite mer inför projektet som är imorn. pojkarna står även i köket och förbereder. för imorn har vi ju vårat projekt, våran asiatiska avsmakningsmeny, som ska utföras. vi får se hur det slutar. men förhoppningsvis blir det bra och kul.

efter skolan måste jag åka till vallentuna och hämta blommorna som vi ska ha till projektet, och sen ikväll vet ni ju vad jag ska göra. dock är det inte ett dugg lockande för jag vill bara sova egentligen, eftersom jag lyckats stöta på en förkylning, hoppas den inte bryter ut så jag bli sängliggandes bara. för det har jag varken tid eller lust med. men whatever, nu ska jag fortsätta "arbeta" aka facebook. lektionen slutar ändå om tio minuter, vad hinner man göra på den korta tiden liksom?

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0