tisdagskväll

nu är jag hemma igen, spenderade ju min kväll hos farmor och farfar. mycket trevligt. sen åkte jag till ica och handlade lite och sen vidare till hemmakväll och hyrde filmer. så nu tänkte jag krypa ner under täcket och mysa i min ensamhet, eller jag är inte ensam. jag ska trängas med fanny i soffan. men det är mysigt, gratis värme. 

men nu är det nog dags att jag sätter på filmen så det inte blir försent, för imorn måste jag upp vid nio tiden pga att jag har läkartid angående blodtrycket imorn. sen ska jag även förbi jobbet en sväng. funderar även på att unna mig ett par skor, men jag vet inte ännu. apropå pengar så måste jag förbi en nordea bank också, kanske fixar det efter sjukhuset. ääääsch, nu börjar jag snacka bort mig. film och mys var det. sovgott!


ska jag eller ska jag inte, det är frågan..

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0