tisdag tisdag tisdag

jag tänker inte börja detta inlägg med "nu börjar även denna dag rinna mot sitt slut.." men det är ju faktiskt sant, klockan är trottsallt kvart i nio. 

skoldagen rullade på perfekt. vi hade projekt&företagande där vi skulle starta ett eget företag på skämt, och det ska vi hålla på med hela kursen. min affärsidé är att starta en nattklubb. det kommer bli grymt. sen hade vi läxförhör på religionen, ett väldigt konstigt sådant. sen hade vi rast i tid och evighet och sen var det barteknik som stod på schemat. där vi skulle blanda en varsin drink vi haft som läxa, dock blandade jag två eftersom alla inte var på lektionen. synd för dom, för vi hade jävligt kul! 

efter skolan åkte jag till sollentuna c o mötte mimi. gick in på hm blandannat o shoppade mig ny mascara o kajal. sen gick vi in på kicks också för mimi skulle ha lösnaglar. sen åkte vi hem till mimi och åt o chillade lite. sen gick vi till ica som ni redan fattat att vi besökt. och sen gick jag hem. 

nu sitter jag i min soffa somvanligt, åt precis upp jordgubbar jag fick av mamma. dom var enorma och asgoda, jag älskar jordgubbar! dock var det inte lika kul när dom tog slut och jag insåg att jag måste ta tag i packningen. imorn sticker vi ju.. så jävla nice! (förutom att man måste packa)


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0