tisdag

blev soffliggandes idag också, det suger. igår kväll började jag fundera om grisarna spridit sig till ryggen, dock har jag inte hunnit kolla det ännu, varför vet jag inte. men jag vet att jag kommer bli sur om dom har det, jag tycker det räcker med typ hela ansiktet..

världens bästa farfar fyller förövrigt år idag och min kusin har varit på mig och frågat om jag ska dit. och hon tycker att jag kan komma en sväng, så jag åker nog dit vid fem sex tiden och bara hälsar på lite snabbt och träffar kusinen på samma gång.

men tills dess ska jag ligga här, för det gör jag ju ALDRIG, och bara njuta. eller helt ärligt så njuter jag faktiskst inte, jag är skithungrig, men tog nyss min medicin och då måste jag vänta ett tag tills jag får äta, sen hittade jag ingenting att äta heller. så jag vette fan.. och sen är soffan inte så jävla skön längre när man legat i den flera dagar i rad. man tröttnar liksom. jag har så mycket spring i benen så jag vet inte vad jag ska göra riktigt. jag vill träna, men jag får inte göra det förens jag är helt frisk. aaaah.. jag vill göra så mycket. det är rätt synd om mig faktiskt, buhu!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0