söndag



bilden är från igår kväll. jag somnade till och från i soffan hela kvällen, ibland kollade jag på filmen och ibland pratade jag i telefon med M. filmen var bra, men ska nog se den en gång till ifall jag missat något.

nu äre söndag igen, och jag gick upp rätt tidigt för att ringa akuten. dock fick jag sitta i typ tjugofem minuter i telefonkö för att sedan få prata med en sur tant typ. hon gav mig iaf en tid tjugo över fem idag. så förhoppningsvis får jag penicillin. sen har jag bara legat i soffan och kollat på sofias änglar på kanal5play och nu tänkte jag sätta på eclipse eftersom jag av någon konstig anledning inte sätt den ännu.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0