rubrik

jag är så jävla trött just nu, så trött så jag verkligen tvingar ögonen att hålla sig öppna liiite till. därför tänker jag bara snabbt nämna min dag sen går jag till badrummet och fixar mig och sen lägger jag mig i sängen o sover.

skolan är inte så mycket att prata om, den gick rätt fort och typ smärtfritt. efter skolan drog jag hem till isa och chillade en stund, sen kom även sandra dit. när vi suttit i typ en timme och pratat om vart vi ska äta går vi iaf till märsta grillen och äter. sen går vi hem till isa igen och bara chillar. nu har jag försökt göra en läxa men inte lyckats, så det problemet löser vi imorn när jag ska lämna in den. nu äre dags att lägga sig i sängen, annars somnar jag här och det vill jag icke!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0