onsdag

kändes ju verkligen meningsfullt att gå upp o stressa imorse. åker till skolan, kommer tjugo minuter för tidigt för jag tror vi börjar 25 istället för 35 (kunde tagit ett helt tåg senare!) och sen börjar lektionen, försent förövrigt, och jag sitter på en stol i mindre än en halvtimme och inte gör ett skit, sen får jag åka hem. jätte kul, verkligen.

åker iaf och möter mimi i sollentuna för hon köpte fel naglar igår, klant. och sen åkte jag hem. nu sitter jag här nyduschad och ska föna håret alldeles strax, sen måste jag fixa klart packningen och sen mig själv. och självfallet TAGGA, musiken är på på högsta volym. nu kör vi. 

föresten så fick jag ett samtal för en timme sen ungefär om att jag ska på arbetsintervju på fredag. det känns bra, nu gäller det bara att hålla tummarna så att man får in lite pengar på kontot. för det skulle ju absolut inte sitta fel någonstans..

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0