onsdag

nu mår jag bättre än vad jag gjorde imorse, mycket bättre med andra ord. det har varit lite knas i min skalle dom senaste dagarna men nu är det bra igen. 

skolan gick iaf suveränt, eller? jag vet inte om den gick bra eller dåligt, vi hade redovisning av projektet som gick sisådär, och sen hade jag inte gjort uppgiften till snabbmatskursen för jag inte fattade den men glömde prata med läraren. och sen tog vi fel på tiden till mentorstiden så vi gick och åt istället och missade den. så skoldagen kanske inte gick så jävla bra ändå? 

efter skolan drog jag en snabbis till centrum och köpte en bok som mamma skickat mig på att göra, sen gick jag även förbi banken och hämtade ett papper, vilket jag även gjorde i måndags men råkade lägga det pappret i mosad banan så behövde ett nytt.

nu är klockan iaf tjugo i sex och jag väntar på att M ska höra av sig för troligtvis/förhoppningsvis ska jag träffa han en stund ikväll och sen ska jag även träna med min thai. saknade människor det där!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0