onsdag

idag har varit en bra dag. skoldagen innehöll inte alls mycket. på första lektionen fick vi "serveringstjejer" i uppgift att leta rätt på en kille i skolan som ska göra en affish åt oss, så vi gick till tobbe för att ta reda på vad han hette och vart han var. väl där hämtade jag ut mina två biobiljetter, och sen tog vi killens namn och tid på när han hade nästa lektion. och sen när vi kom tillbaka till klassrummet behövde vi bara leta upp två bilder och sen fick vi gå. 

så vi gick till statiol och åt korvlunch. anlendingen var för vi hade pratat om korv hela lektionen eftersom vi ska ha korvtema på fredag haha. så vi var tvugna att gå o äta korv. vi köpte även julgodis för fem kronor. sen gick vi tillbaka till skolan och hade mentorstid där vi var i typ tio minuter och prata lite. sen hade vi projektarbete, och även på den lektionen behövde vi prata i max en kvart och sen fick vi gå.

efter skolan drog jag o isa till rusta först och sen åkte vi till stinsen för jag behövde en ny hårtork. mamma har tröttnat på att jag snor hennes hela tiden och aldrig bär ner den igen. så vi passade på att kolla runt lite i andra affärer också. fick med mig en hårtork, tre ringar, ett par örhängen och ett linne. efter en shoppingrunda så skjutsade jag isa till stationen och tänka åka hem o hälsa på farmor&farfar, dock var dom inte hemma så jag åkte hem och läste en bok inför introduktionen (?) på jobbet imorn. ska fortsätta läsa lite om det och även plugga lite samhäll, sen drar jag o tränar med mimi.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0