nattinlägg

spenderade somsagt min dag med isa, vi var både i kista och sollentuna och jag hittade en del faktiskt. dock ska jag nog till stinsen sen när jag vaknar och kolla om ett linne jag vill ha finns där. sen så följde hon med mig och åt också. mycket trevligt!

efteråt åkte jag hem och tog det lugnt ett tag tills jag o guse beslöt oss för att dra till donken o äta glass. så hämtade upp henne i sollentuna vid elva så drog vi till donken och pratade oss igenom en timme. sen drog vi hem till henne, så satt vi vid köksbordet och pratade, även censie, i några timmar tills jag åkte hem. mycket trevligt det med!

nu är klockan halv tre och jag ska väll lägga mig o glo film alldeles strax. imorn blir det somsagt stinsen, lite plugg och troligtvis träning. men vi får se helt enkelt. godnatt!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0