måndags kväll

bloggar lite snabbt innan jag ska in i duschen. åkte ju till tandläkaren, har ju gått hos en specialtandis nu på senaste tid pga en rotfyllning och den ligger vid s:t eriks sjukhus typ, så tala om att det kändes onödigt att åka dit för att träffa tandläkaren i fem minuter. åkte iaf direkt efter hem till mimi och sov lite, sen följde hon med mig o åt. efter det mötte jag upp frida så gick vi hem hit till mig och snackade massa. perfekt kväll.

måste även berätta för er att jag inte längre är arbetslös. så intervjun gick bättre än mitt lilla bra, dom ringde nämnligen idag o sa "grattis du fick jobbet" det känns galet bra måste jag säga. tjäna lite pengar har ingen dött av. 

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0