måndags kväll

spenderade två och en halvtimme i stan tillsammans med A. vi gick runt lite, snackade och mötte några av hans kompisar. kändes faktiskt bra att träffa honom igen, var evigheter sen känns det som. men det bästa med oss är att vi kan bråka hur mycket som helst men ändå hittar vi tillbaks till varann. älskar sånna vänner! 

sen vid nio tiden tog jag tåget hem till byn igen och traskade till gymmet. väl där gick jag endast löpband eftersom jag fortfarande äter penicillin, så måste ta det lugnt. troligtvis drar jag dit och kör ett pass imorgon också. måste komma in i min vana igen, skämms ju nästan. nej nu ska jag hoppa in i duschen och sen kryper jag ner under täcket o glor film. eller innan det proppar jag nog i mig lite yoghurt. godnatt! 

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0