måndag

nu är helgen över och det är jävligt skönt med lov faktiskt. eftersom jag knappt sovit i helgen, och när jag väl sovit har jag inte sovit bra så känns det bra att få ligga o lata i soffan några timmar såhär mitt på dagen. 

jag har jobbat hela helgen och jobbar även idag o imorn. i lördags drog jag o mimi till stan för lite party. först förade vi på nivå och hade trevligt sällskap vid bordet och sen drog vi oss vidare till viper. sen avslutade vi kvällen med lite fyllemat innan vi drog oss hem. 

igår när jag kom hem efter jobbet fick jag veta en tråkig grej. det sved till i hjärtat och tårarna började rinna, drömde även mardrömmar inatt. livet är inte rättvist, det vet vi redan. men det här fick bara inte hända, vila i frid. <3


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0