måndag

igår somnade jag under reklamen i solsidan och sov hela natten på soffan med kläderna på, asbra. men vaknade utbilad och nästan pigg imorse så jag hann duscha och greja. kom dock inte i tid till skolan pga tåget, men det var ju inte mitt fel! sen hade vi religion två timmar och sen slutade vi. 

då drog jag, isa och sandra hem till isa och lunchade innan jag stack iväg till tandläkaren. det gick väll okej, dock var han hårdhänt och skapade inte alls ett bra intryck på mig. men whatever, ska iaf dit nån mer gång för att fixa en permanent fyllning till en tand. efter tandis gick jag till banken och sen lämna jag tillbaka filmerna jag hyrde förra veckan. när jag kom hem la jag mig o glodde på två avsnitt av bartenderskolan, snacka om att man blir lite sugen på att dra dit en sommar.. nu har jag iaf precis ätit middag och ska fixa mig lite nu, senare sticker jag iväg till stan för att träffa A en sväng. kan säga att det behövs, vi måste prata ut! 

sen efter ska jag troligtvis en sväng till gymmet och lägga mig tidigt så jag är lika utvilad imorn när jag vaknar, skulle faktist vara mycket skönt.. nej nu ska jag fixa mig lite, ni får ha det bra sålänge!


gammal bild, en låt på ipoden som väcker minnen

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0