klagande

hur ska det vara så svårt att packa? man ska liksom vara borta 23 timmar men ändå har man ingen aning om vad väskan ska packas med, jag är långt ifrån klar och jag kommer säkert inte bli klar med detta ikväll. kommer istället springa runt både imorgon bitti och efter skolan och stressa runt. 

klockan är kvart i elva redan och jag har inte gjort ett piss sen jag skrev sist typ, eller jo packat lite granna i väskan, insett att jag inte alls kommer få plats med mycket = måste tänka om. sen måste jag duscha, raka benen, smörja in mig med bus och jaa.. skjut mig? tur att jag åtminstonde har lite sovmorgon imorn, kanske ska komma i tid för en gångs skull då.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0