just because you're breathing dosen't mean you're alive


klockan är lite efter tio och jag är dödstrött så efter detta inlägg tänker jag borsta tänderna o lägga mig. jag har haft en fullspäckad dag faktiskt. först läkaren som gick bra tack o lov. sen hämta jag upp mimi så följde hon med mig och handlade. sen åkte jag hem en snabbis och sen till jobbet. fick göra mycket mer än vad jag skulle, och fick ta nästan all information på en gång så det blev väldigt mycket. så mitt huvud mår inte så jätte bra just nu. men när jag kom hem så fick jag middag och sen satte jag mig i soffan och kollade på snabba cash med mamma. imorn ska jag till skolan och sen funderar jag på att träna, eller det kanske inte är det bästa när man äter antibiotika? whatever, godnatt.. 


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0