fredagskväll

nu är jag hemma igen efter en rätt så lång dag. först var det skola som gällde från kvart över åtta till halv två. vi gjorde, som jag nämde tidigare, sushi. det var skit tråkigt, så jävla många moment. plus att det inte ens är gott. men nu vet man hur man gör det också. 

efter skolan var jag och isa hemma hos henne o lagade lite lunch. smakade även våran sushi, blä. som tur var hade vi gjort asgoda varma mackor, så vi blev mätta o belåtna iaf. sen åkte jag till jobbet och jobbade i fyra timmar. vilket kändes som en evighet, tiden stog stilla kändes det som ett tag även fast jag gjorde hur mycket som helst. 

men nu mår man rätt bra efter att ha tjänat lite pengar, dock vill jag göra något samtidigt som jag inte vill göra något. men jag beslutade mig för att ta en dusch och lägga mig o glo på film. hyrde ju tre filmer här om dagen och har en film kvar att kolla på. så det och dricka äppeljuice blir kvällens underhållning.


våran sushi

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0