ett långt inlägg om vad mina senaste dagar bestått av



börjar med att jag kom på en grej angående kryssningen.. och det är att jag inte alls tänker berätta något om den, för det som hände där stannar där. visseligen har det inte det, men jag tänker ändå inte skriva ut det på bloggen. ni har bilderna och dom får ni helt enkelt nöja er med.

sen fortsätter jag med att berätta att skolan igår gick kalas, vi hade snabbmat tema amerkanskt. dock var jag fortfarande halvt bakis så var rätt seg hela dagen men det gick. sen åkte jag på arbetsintervju efter skolan, kändes som även den gick bra, men vi får veta om känslan stämmer om en vecka cirkus. 

på kvällen drog jag över till mimi och "förade" lite innan vi drog till fridhemsplan och festade loss med både kända och okända ansikten, drack rosa pantern och hade det kul.. tills saker missuppfattades och allt blev ren kaos så jag drog hem och sov. 

idag, lördag, så vaknar jag och kollar mobilen. fått ett godmorgon sms av M, svarar och direkt efter ringer han. så ligger och pratar med han ett bra tag innan mamma kommer o frågar om jag har lust att åka o hälsa på mormor. i brist på annat att göra så sa jag ja. så jag började fixa mig så drog vi först o handlade, sen hälsade på mormor och sen åkte vi till brisak innan vi begav oss hemåt igen. stannade även på donken på vägen hem. 

och denna kväll har jag inte gjort ett skvatt mer än kollat på melodifestivalen som förövrigt sög dase och segat i soffan. men det var bra att det blev en lugn helg eftersom kroppen fortfarande är helt slutkörd efter kryssning och utgång. så nu är klockan strax efter halv ett och jag tänker faktiskt lägga mig i sängen o glo på 'sveriges värsta bilförare' 


bild från gårdadagens utgång!
(och han jag pussar är en vän. nothing more, i promise!)

skriv något sött här
Postat av: Angelica

han där bakom som är din pojkvän, erkänn! :D haha skoja ;)

2011-02-06 @ 01:58:40
URL: http://amps.blogg.se/

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0