cause i may be bad, but i'm perfectly good at it



gud vad jag längtar efter min säng just nu, men innan jag fixar ordning mig och lägger mig så skriver jag någrar rader här tänkte jag. skoldagen gick bra, vi var först på studiebesök i sigtuna, sen hade vi lunch osen religion. efter religionen hade vi långrast så jag o isa drog till willys sen hem till henne och snackade oss igenom hela rasten. sen drog vi till skolan och hade barteknik. 

efter skolan följde hon med mig till jobbet och hämtade böcker som jag ska lägga mig o läsa strax. sen drog vi o käkade. när magen var proppmätt var det dags att åka tillbaka till skolan igen för att blanda alkoholfria drinkar som jag sa, och fan vad jobbigt det var för alla kom dit, dom flesta även utan drinkbiljetter, och alla var typ fett irriterande. men tillslut fick jag åka hem igen, och nu ligger jag i soffan o ska somsagt röra mig mot badrummet o göra mig i ordning för sängen. dock ringde M nu så ska vara social, sängen får vänta. sovgott!


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0