alla <3 dag

inatt var en helvetes natt. jag vaknade tom och från enda fram tills klockan var två. då var jag klarvaken. jag låg och svettades även fast jag bara hade trosor och linne på mig. täcket la jag åt sidan men ändå var det varmt som fan. jag ringde mimi och pratade med henne fram till typ fyra, då somnade jag. men väckarklockan ringde vid strax efter fem och jag var inte alls utvilad utan mitt huvud dunkade och jag valde att stänga av klockan och vända mig om och somna om. 

nu har jag tagit två av trettio tabletter av mina antibiotika. och mitt rum är fortfarande varmt som in i helvete. jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen faktiskt. men nog om det, ligger och kollar på valentine's day, passar ju bra idag. senare drar jag nog med mig mimi och äter. men nu ska jag koncentrera mig på filmen, vi hörs senare.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0