put your hands in the air

fredag och jag har varit ledig hela dagen. så jävla skönt. plus att jag är ledig ikväll o inatt med, ännu mer skönt! jag har glidit runt i mjukis, halsduk, bulle på huvudet o sminklös hela dagen. vid elva tiden satte jag o mamma oss i bilen och åkte till mormor och hälsade på, sen åkte vi till silverdal o tog en promenad med hundarna. kort sagt en härlig dag. 

nu ska jag hoppa in i duschen för att göra något åt mig själv, för ikväll blir det party. vilket inte skett på länge så vi får se vart denna natt kommer sluta någonstans. dock jobbar jag natt imorn så jag får inte göra så jag blir för bakis imorn, då blire illa. men fira lovisa som fan ska jag iallafall göra! 


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0