lördag

kvällen blev inte som den skulle igår, eftersom man bor i sthlm så måste man lära sig leva efter sl. och eftersom hela centralen fått strömavbrott kunde inte jag och lovisa festa ihop. så jag och mimi åkte istället till fridhemsplan och partade halva natten. vilket var jävligt länge sen. 

och det märktes för vi släppte loss riktigt och hade så jävla kul. nästan så man saknar partylivet litegranna, men inte att fixa sig inför det. usch. men kom hem strax innan halv fem imorse eftersom vi avslutade allt dansande på donken. nu håller jag på att fixa mig för fullt för jag o mimi ska in till stan, jag ska köpa skor och sen ska vi bara glida lite. och ikväll/inatt jobbar jag. awesome.


jag älskar dig

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0