about yesterday

igår var jag med mimi, först åt vi våran älskade kebab osen åkte vi till jakan o träffade ppunkt. när vi varit med han i en timme drog vi till stan och gick till gamla stan o köpte glass, o satte oss vid vattnet. skitmysigt. sen åkte vi hem till mimi en stund innan nicke o john kom o hämta oss. så spenderades resten av kvällen med dom på olika platser, typ täby, häggvik, väsjöbacken. en till lyckad dag, det gillas.

idag har jag varit iväg o fixat phonen som laggade upp sig igår kväll. och nu ska jag in i duschen o fixa mig för att sen åka o möta fisen. vi tänkte sätta oss på nått café någonstans i stan/gamla stan o bara prata, ta igen allt det där vi missat under inprincip nästan sex veckor. 


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0