you are my sweetest downfall

trött man kan bli ibland, missade träningen pga att jag inte fick reda på att jag inte skulle sitta barnvakt som det var sagt i tid. tack för det liksom.. var iaf på ett ärende efter skolan, frida följde med mig. sen mötte jag upp nanna och åt middag med henne.

i skolan fick vi tillbaka provet vi hade i tisdags, blev rätt missnöjd. klarade det dock men ändå. läraren sa att jag borde vara nöjd eftersom jag var den som fick bäst resultat. men jag är inte nöjd för det! vet att det är illa. man ska ta åt sig av sådanna grejer, men jag tycker det är lättare att förbättras om man blir missnöjd för då taggar man mer till nästa prov typ.

och föresten, någon som missat att fullmånen lyser utanför fönstret? skitfint. "månen är alltid lika stor som tumspetsen, vart man än är" dock vill jag inte att du ska vara någonannastans än här just nu. jag vill ha dig här just precis nu, kom hit.  snälla. jag behöver dig, mer än någonsin.


(inte min bild, hittad på google, fin var den iaf)

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0