where did i go wrong?

för mycket tankar, för några svar. för mycket hemska tankar, för lite av det goda. varför ska det alltid vara så? tårar som rinner ner för kinden, tårar som jag vet sen tidigare smakar salt. tårar man inte bara kan stänga av, tårar fortsätter rinna tills dom slutar av sig självt. ordet varför som ekar i huvudet. varför varför varför. tårarna fortsätter rinna. och ordet fortsätter eka. man försöker säga nej, men det kommer inte fram. man försöker skrika hjälp men ingen hör.

dagen har varit bra, varit med mamma idag igen, varit ute med min hund på tre promenader, kollat paradise hotel och träffat frida på en promenad. det är vad söndagen gått ut på. och jag vet att dagen inte är slut ännu, för i detta läge kommer jag inte somna. jag mår dåligt. något så förjävla dåligt. tankar är det ända jag kan säga, förbannade jävla tankar. försvinn. nu ska jag duscha. hejs.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0