underbara tisdag

jag trodde seriöst dagen skulle bli skit. eftersom jag först fick stressfixa mig och sen när jag skulle cykla iväg insåg jag att det var punka på cykeln. men dagen blev hur bra som helst.

jag och farmor fick skjuts till stinsen där vi strosa runt ett tag. fick ett par tofflor, ett par leggins och en tröja. sen köpte jag ett linne, örhängen och hårspray. skitbra tyckte jag. sen fikade vi innan vi blev hämtade. åkte hem till dom och pluggade lite körkortsteori, sen åt vi middag och sen drog jag på träning. 

nu ska jag ta och färga håret, äta lite mango och sen lägger jag mig i sängen. imorgon ska jag till skolan igen efter en lång ledighet. känns konstigt haha. men nu ska jag sätta igång så klockan inte hinner rinna iväg. puss!


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0