studenten hit och studenten dit *suck*

det där med att man ska ta studenten i sommar är en jävla grej. det är så mycket som hör till att ta studenten. man ska köpa mössa hit, man ska ha studentskiva dit, man ska fixa flak. och sen klänning, skor och fix. det är ju hur mycket som helst för bara en dag. visst det är en stor grej att ta studenten, man slutar skolan föralltid. jippi. men så mycket pengar för det. känns så.. nää vet inte vad men känns lite meninslöst. först ska man ha kämpat sig igenom både låg - mellan - högstadiet + gymnasiet. sen ska man lägga ut flera tusen på att man kämpat alla dessa år. 

ja, det är ett nedrans pussel att pussla ihop och vi får se hur det blir. och vart pengarna kommer ifrån haha. nog snackat om studenten, det är ett tag kvar. jag har inte krympit ner i sängen ännu men tänkte faktiskt göra det nu, borsta tänderna ska jag göra först, och bädda sängen, för annars kan jag inte lägga mig där. 

hoppas på att det händer något riktigt kul imorgon, något jag aldrig kommer glömma typ. något wild and crazy. jag är sugen. godnatt.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0