söndag

igår drog jag till rotan och handlade på willys vid tre tiden. sen mötte jag upp sandra och vi åkte hem hit. lagade middag osen satte vi oss och chillade i största allmänhet tills vi fick ryck och bestämde oss för "nu måste vi verkligen göra någonting" så vi drog till nivå22 och drack litegranna. alex och dennis var bla där, sen skjutsade dom och deras tredje kompis oss till sergel där vi skulle dragit vidare men så blev det inte så vi drog hem.

just i detta skrivande sitter jag med hårfärg i håret. svider ju en aning yesyes. ska iväg på match om femtio minuter också, tajt om tid men det löser sig. inte taggad alls så vet inte ens vad jag håller på med. men jaja. så äre. bloggar troligtvis ikväll, med lycka eller hat i kroppen. puss.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0