söndag kväll

måste plugga dryckeskunskap. även körkortsteori. vill duscha. vill sova. vill ha närhet. vill det samtidigt inte. vill att du ska må bra. vill att mitt huvud ska sluta värka. vill att allting ska vara enkelt någongång. men det kommer det aldrig bli eller vara.

även fast jag måste göra så mycket annat börjar jag nog med en dusch. sen lägger jag mig och pluggar lite. och sen? ph dk har jag sätt klart på, peter och cecilie vann. playern och hon den jobbiga. så kan det va ibland. nej nu vet jag, jag måste se ensam mamma söker. nu springer jag till duschen, eller först. svara på ett sms. sen duschen, plugg och ensam mamma söker.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0