se mig. hör mig. rör mig.

åkte till stan och mötte baby. var med han och hans kompis i stan en och en halvtimme typ. åt en halv cheeseburgare, gick runt och saknade min säng. kändes som jag hade feber, och allt var allmänt botten. kom hem och gick ut med min lilla skit, och nu har jag myst ner mig i soffan med massa kuddar, täcket och hunden. på tvn visas sverige - ungern och zlatan såklart. pratade även med en full baby nyss, känns ju lagom kul.

jag vill sova, jag vill sova en vecka eller två. jag vill kunna känna mig pigg och helt frisk. men det kommer aldrig gå. inte med detta fullspäckade liv.

imorgon hoppas jag på att få spendera lite tid med min älskade mamma. och idag insåg jag att jag måste köpa nya skor, och en varm halsduk. annars kommer jag frysa ihjäl. nu ringer baby igen. full såklart. och här sitter jag, ensam i mörkret.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0