s to the tudenten soon

osså var även denna dag slut i all hast. skolan rullade på somvanligt, dock lite ovanlig dag kändes det som. vi hade skolfoto och mössprovning (studentmössa alltså) och lektionerna gick skitsnabbt. det kändes bra. på sista lektionen pratade vi whisky o fick sluta tidigare. naahajs.

och allt detta prat om studenten, studenten, studenten. usch. hejdå pengar. hejdå skolan. jag vill inte, absolut inte. visst en kul grej det där med själva studenten. men att säga farväl till ungdomen, farväl till alla vänner och skolan. nej det kommer inte funka, det passar inte riktigt in i mitt liv. jag vill stanna i skolans korridorer, sitta fast i skolbänken. även fast den skrämmer mig och får mig stressad. så trivs jag bra där. okeej, vi skiter i det här nu.

paradise hotel sen godnatt!


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0