rubrik är värst

idag är en sån dag jag tänker. tänker på allt mellan himmel o jord. så därför åker jag snart iväg på träning. man brukar kunna sudda ut vissa tankar då. och helt slå om o sluta tänka.

största tanken är just nu, varför jag inte bytte skola i tvåan. jag tänkte det ju flera gånger men gjorde det inte. och nu ångrar jag mig enormt. jag skulle bytt. jag skulle lätt kunna göra det nu med, för att min egna vilja är så stark. men det känns så onödigt. jag har mina betyg i min skola nu, mina lärare känner mig, jag har mina vänner. och jag har inte alls många dagar kvar. att börja om på ruta ett nu känns lite surt. men jag skulle inte banga. jag vill kunna börja om på nytt, samtidigt som det känns meningslöst.

skriv något sött här
Postat av: frida

varför vill du byta skola? :o

2010-09-16 @ 10:13:01

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0