onsdag

ny dag nya bekymmer.. allt jag har att säga ungefär..
hade körlektion på morgonkvisten, den gick la okej. är skithungrig, och sitter i skolan, har möte om tjugo minuter, tvekar om jag ska gå på det.. vi får se när tiden slår in.

igår fick jag skjuts hem efter skolan, åt lite middag sen drog jag till rotan och mötte sandra, philip o johan. sen mötte vi upp lovisa och sen åkte vi till kista, dom åt middag, vi kikade lite i affärer sen var det bio som gällde. kommer fortfarande inte ihåg vad filmen hette, nått med kids och allright. det handlade om två lebbar o deras barn, och sen han som gav dom sperma. haha, kolla filmen om ni vill se den, slutet sög iaf. 


bild från samhällslektionen igår


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0